Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 31 januari 2010

Fake Fake Fake

Folk är så jävla falska! Finns så många människor som jag bara vill spy på. Jag fattar inte hur man orkar lägga ner sin energi på att spela teater, vara spydig, vara elak och bara allmänt dum i huvet. Kan inte alla bara vara mänskliga? Måste vi vara fucking monster? Är det nått sätt att få dagarna att bli mer intressanta om man lägger in lite skitsnack eller står och bitchar på någon. Va fan håller ni på med? Jag börjar seriöst fundera på att uppfinna en psykisk sjukdom som alla som är elaka och dumma mot andra har för så känns det när man är kring er. Falska jävla människor. Ni borde skeppas ut till en öde ö och sitta där och sura på varandra så får vi se om det är så jäkla roligt i längden.
Fatta va mycket vänner alla hade haft om alla bara slutar snacka skit och beté sig illa mot varandra. Alla skulle verkligen kunna vara kompis med vem som helst. Men människan är fanimej inte mänsklig. Ordet mänsklig är historia. Visst vi är olika och tycker olika men att bli ovänner pga det är skrattretande. Jag blir irrterad som fan! Och det spelar ingen roll var i världen man tar vägen alla är fanimej likadana. Usch! Människan borde utrotas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar