Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 7 juni 2010

Måndag

Jaha vad hände med den här dagen? Inte ett skvatt! Det enda vettiga jag har gjort var att borsta igenom Charlie lite snabbt. Utöver det har jag typ bara suttit ner på arslet och inte gjort ett skit. Det finns sånna dagar också tydligen.
Läste på FB att det finns folk som funderar på att byta ut Svenska Flagga. Va fan e de för trams? Den är tydligen rasistisk men det är bara svammel! Säg åt alla jävla kids som kör epa-traktor eller allmänt kallar sig för raggare att bränna sina töntiga Sverige tröjor och sluta vara rassar så har vi inget problem längre. Det är ju inte som att kungen hissar flaggan när han är hemma och tänker "åååh va jag hatar invandrare!"
Sen läste jag även (åter igen på FB) att Norrbottens stolthet Plannja Basket ska byta namn. Och det är tydligen redan bestämt och det suger. Dom har hetat Plannja Basket i 33 år. Varför kan dom inte få ha kvar det namnet? Dom skulle få nått försäkrings namn långt som satan och går inte alls att ropa när man sitter i klacken. Jäkla gubbar som kommer på dom här konstiga ideerna.
När jag blir kung över hela världen ska alla muppar få se på annat!
Nä nu ska jag börja rulla mot sängen. Är trött som en gnu.

Cyaz

2 kommentarer:

  1. Jag tycker bara att det är bra att de tar bort den svenska flaggan. Bränn allt som har med Sverige att göra och låt allt patrask från öst flytta hit. När alla har flyttat hit så tar alla svenskar och flyttar till öst där det då är helt tomt. Där kan vi ha det bra i värmen resten av livet medan de i Sverige förstör där lika mycket som de förstörde sitt tidigare hemland.

    SvaraRadera