Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 12 juni 2010

Mera film

Beställde precis lite nytt från CDON.se. Alltid lika underbart! Jag handlar alltid nånting från CDON varje månad och nu senaste tiden har jag satsat på säsongs boxar eftersom det är mycket mer film för pengarna. Den här månaden beställde jag Sex and the City boxen som innehåller alla säsonger. Den kostar bara 499 på cdon vilket är sjukt prisvärt om ni frågar mig. Många timmars film för bara 500 spänn. Underbart!

Jag kikade lite bland lågpris filmerna också för mitt vad det är hittar man nått fynd som man jätte gärna vill ha. Jag hittade då den här filmen. En Geishas Memoarer och jag kom ihåg att den boken är Emmas absoluta favorit så jag kollade på trailern och den verkade helmysig och lite spännande så jag la den i min korg.
Emma den ska vi se när du kommer hem om 7 veckor! Jag kanske smygtittar på den, shhhh!


Jag kollade även på Lilla huset på Prärien men jag ska ha säsong 6 och den har inte gått ner i pris än. Vill även ha How I met your Mother säsong 3 och 4 men dom är också på fullt pris än så länge. Men allt går ner i pris så småningom. Förutom Disney och Astrid Lindgren filmer. Men jag är nöjd med SATC och Geisha filmen. Kommer ha fullt upp att titta på hela SATC serien. Like like like!

4 kommentarer:

  1. Den filmen är jättebra, jag har den :) Det är dock bara kineser med i den, förutom en tjej (den onda) som är japan. Detta blev jag först irriterad över, men det visade sig att när USA hade casting så kom bara kineserna, så då var det okej igen. Man kan ju inte rå för det man inte rår för :P
    Den är väldigt färggrann och fin.

    Synd på din hotmail :(

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Emmsan min älskling! Tur att du har internet ibland. Trailern var jättefin och färgglad och visade lite häftiga scener. Tänkte att jag måste ju dela ditt Japan intresse eftersom du klappar min hund ibland och åker på utställningar :P
    puss på dig!

    SvaraRadera
  3. kikar in & hälsar glad sommar ! ♥

    SvaraRadera
  4. Charlie-chan kawaii desu! Suki!

    SvaraRadera