Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 11 juni 2010

Torsdag

Drömmen jag skrev om för nån dag sedan slog typ in idag. Jag tror att den drömmen skickades till mig som en förberedelse inför ikväll. A message! zomg! Ikväll var näst intill som drömmen fast vi var 3 personer istället för 20. Det kom hur mycket folk som helst och alla skulle ha så knasiga grejer. Jag hann använda typ 3 grillordersblock på hela kvällen. Det var ytterst sällan det låg 2 likadana hamburgare på samma bricka också. Så jag tänker kalla det svårgrillat. Det var tufft men lärorikt. Nästa gång klarar jag det nog lite bättre. Idag var lite pinsamt. Fick panik i hjärnan och kom inte ihåg nånting. Sucks!
Men det gick bra för underbara Furry var där och hjälpte mig.
Nu sitter jag hemma och har INTE ont i fötterna. True story! Jag har haft mina crocs hela passet och jag känner ingenting. Fatta underbart. Hade jag jobbat i mina andra skor hade jag inte kunnat gå ens imorse. Det känns jävligt bra för jag blir så pigg när jag inte har ont.

Aja nog snackat om den shiten. Imorgon ska jag kliva upp tidigt och borsta Charlie typ hela dagen. Ska jobba ett kort fjärtpass också. Det blir najs. På lördag ska vi till Avesta på utställning och jag ska typ börja köra 12 timmar innan det börjar så jag hittar dit i tid. Jävla skit Mälarön!

Mmmmm men nu orkar jag inte skriva mera. Glöm inte att kolla på Gaga videon några gånger innan ni lämnar min sida. I know you love it!

Upptäckte just att jag skriver som en liten flicka....mycket punkter! Ska sluta upp med det och skriva lite mer flowigt i framtiden!

Cyaz

2 kommentarer:

  1. Jag kan komma på någon annan du skriver som... Du vet nog vem jag menar...
    Kom förresten ihåg... Att kolla upp vart du ska... På en karta... Okej...? Om du inte redan vet vart du ska... I... och... för... sig...

    SvaraRadera