Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 15 juni 2010

Måndag

Vilken härlig dag....shalla la laaa la la la laa la la laaaaaaa.....

Det regnade ju tyvärr och så där vilket förstörde mina dags planer en aning men det vart super kul mot kvällen då jag fick träffa Linnea och gå på bio. Imorgon blir det MLS och sedan bio igen fast med Jennifer. Najs najs! Streetdance 3D blire. Mhm!
Nu ska jag ta ut challeponken sen sova. Älskling är på jobbet. Saknar dig <3

Om nån ska med ut till ÖB och sedan ICA MAXI imorrn så hojta till!

Cyaz

3 kommentarer:

  1. Tack för smset! Det var jätteroligt att få. Mer sådant tack! :D

    SvaraRadera
  2. Det kostar nästan 2 kronor för mig per sms :(

    SvaraRadera