Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 7 november 2010

Ett scenario på jobbet

Elin har precis delat ut maten till sin sista bil i driven och vänder sig om för att kolla läget i övriga resturangen. Inget vettigt händer. Då kommer Jelena med en originalburgare som hon ska slänga i svinnhinken som står brevid Elin. Jelena får då en övertrötthets-fjong och bestämmer sig för att sqeeza ihop den gamla originalburgaren innan hon slänger den. Hon väljer dessutom att göra det framför Elins ansikte samtidigt som hon själv gör en ful min. Elin tittar bort lite och fnissar lite smått åt Jelenas tokigheter. Då börjar Jelena storskratta mitt i allt. Elin fattar ingenting men förstår snart då det blir alldeles varmt i armhålan.
På något vänster gick papperet sönder och det sprutade ketchupblandad dressing rätt i armhålan på stackars Elin. Vi skrattade gott åt det och sedan fick Jelena torka Elin i armhålan och därefter gick Elin och hämtade en ny skjorta.

Jag fattar inte riktigt varför folk ska hålla på och kleta ner mig hela tiden.
Jordi kastade en junior i huvet på mig, Tessan slängde smältost i håret på mig och nu sprutar Jelena en halv burgare i armhålan på mig. Alltid på mig....Haha.
Dont worry jag tycker om er ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar