Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 10 november 2010

Jag vill shoppa!

Guuud vad jag är sugen på att shoppa. Jag är inne i nån shoppingfas nu och vill köpa kläder, skor och annat stuff hela tiden. Kanske inte hela tiden men jag tycker att det är roligt.
Vi får lön på måndag men det är bara en sak jag bestämt att jag måste köpa och det är ett par bra vinterskor när jag är ute med hundarna. Har mina uggs men dom blir så jäkla blöta. Jag fick hem ett reklamblad från Hööks idag som hade ett par ganska snygga varma stövlar för 299:-. Ska nog åka och kika på dom. Annars blir det nånting på Skopunkten som håller lagomt tills man kan ta på sig lågskor igen.
Sen köpte jag ett par underbara byxor på Cubus förra månaden när dom hade tjejkväll och jag vill verkligen ha fler likadana par. Fanns i flera fina färger. Dom var inte så dyra heller. Vi får se om jag smyger in där och köper ett par till.
Men sen måste man ju börja tänka på julklappar igen. Vem/Vilka ska jag köpa till och vad ska jag köpa. Jag vill ju gärna ge julklappar åt alla mina nära men då kommer det sluta med att jag fuckar ur och slösar bort alla mina pengar på presenter. Viktigast är att Jimmy får nånting fint. Min älskade! Hundarna ska nog få en ny utställningsbur eftersom den jag har är lite liten. Hihi nu måste jag börja planera klappar. Gud så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar