Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 28 november 2010

Ögonskugga



Idag innan jobbet åkte jag till Gränby Centrum för att köpa en present åt Emma och då gick jag in på Kicks och kollade efter årets kartor med Viva La Diva ögonskuggor. Och sånna hade dom gott om så jag köpte en till Emma och en till mig själv. Hon har redan fått sin och öppnat den så det gör inget att jag bloggar om den. Hon fyller år på onsdag men jag tyckte att hon kunde öppna idag. Hihi. Jag älskar att ha massa ögonskuggor även om jag suger på att sminka mig själv. Men det är kul att ha massa färger att välja mellan. Jag ska inviga den imorgon. Förhoppningsvis kanske jag lyckas kleta på så pass att man kan visa sig bland folk efteråt. Sen konstaterade Emma och jag att jag behöver nya sminkborstar för att det ska bli finare. Jag har typ en som är bra. Resten är billiga varianter som antingen kommer med i lådan eller kostar 19:- på ICA MAXI. Men men...

2 kommentarer:

  1. Borstar är ju sådant man köper allt eftersom =) Jag letar fortfarande efter en foundationborste som ser ut på ett sätt som jag vill att den ska se ut :P Jag har en från kicks men den gillar jag inte alls.
    Jag undrar vilken sminkning jag ska ha på onsdag :D So much to choose from!

    SvaraRadera
  2. Ja för min del så spelar inte borstarna någon roll för jag fattar ju ändå ingenting :P hihi.
    När den dagen kommer så kommer du veta precis vilka färger du ska ha =)

    SvaraRadera