Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 18 november 2010

Personalmöte

Idag hade vi årets sista personalmöte. Det var väldigt givande...eller inte. Jag blev mest bara irrterad. Men det har jag varit hela dagen.
Middan däremot var riktigt rolig. Jag satte mig verkligen vid rätt bord. Höll på skratta ihjäl mig. Vi fick Kina buffé och det var riktigt gott och vi fläskade som fan.
Efter mötet drog jag och Emma till jobbet för att se om det gått bra för stackarna som skulle grilla medans vi hade vårat möte. Dom hade nätt o jämnt överlevt.
Sen åkte vi hem och nu ska jag gå och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar