Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 19 november 2010

Galen tjej

Hittade ett klipp på Youtube när en kille filmat sin flickväns raseriutbrott i smyg.
Hon ska tydligen åka till London och har ingenting att ha på sig vilket gör henne galen.
Kolla in klippet. Jag blir lite rädd för henne.




För det första så tycker jag att hon har en underbar pojkvän som står ut med det där beteendet.
För det andra så verkar hon ju ha nått fel i huvet.
Det är inte någon annan än hennes eget fel att hon klippt sönder kläder och blivit för tjock för sina jeans.
Jag hoppas att han dumpade henne illa kvickt för sånt där beteende ska inte uppmuntras.
Typiskt brudar att få knäppa utbrott för ingenting och skrika på sina stackars pojkvänner.
Jag skriker aldrig på min Jimmy. Han är för bra för det.

2 kommentarer:

  1. Dumpa?
    Jag hade som kille hellre dumpat någon som inte vågar bli arg inför mig.

    Dessutom ler hon på slutet. Tjock o ful kan ju vem som helst känna sig. Arg måste folk kunna bli utan att bli dumpade.

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Klart att du kan få bli arg men tycker du helt seriöst att han förtjänar att bli utskälld för att hon inte har några kläder att ha på sig när hon ska på en shoppingresa?

    Jag tycker synd om honom. Jag tycker hon är dum i huvet just i det här fallet.

    SvaraRadera