Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 5 juli 2012

Fästingar

Bläää jag hittade precis två fästingar på Payne. Han har inte haft en enda fästing någonsin fram tills nu. Naima har haft några stycken som har satt sig på huvudet eller bröstet. Payne hade en på varje framben. Jag hatar fästingar så jävla mycket. Äcklig onödig dum ohyra!

Jag ska åka till apoteket idag och köpa lite gift för mamma får panik om jag tar med mig odjuren upp till Norrland. Det var så skönt när man bodde i Luleå. Inga äckliga odjur att oroa sig över. Vi har mygg, knott och flugor. Thats it!

Fick ett tips på hur man kan göra eget fästingmedel som jag ska prova när jag kommer hem.
Dööööd åt alla äckliga fästingar!!!!

1 kommentar:

  1. Hatar fästingar!!! :( *ryser* aw ser att du lagt upp the banner i made for you long time ago. sooo purdy! :D hihi.

    SvaraRadera