Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 25 juli 2012

Längtar till på torsdag


Ååååh på torsdag ska jag och Jimmy åka till Kolmården och spendera hela dagen i den underbara djurparken! Vi gjorde samma sak förra året och det var verkligen en hit! Så roligt, intressant och spännande!

Parken öppnar kl 10:00 och vi tänkte försöka vara där så nära öppningen som möjligt. Det är ca 2 timmars bilresa från Uppsala så det blir en tidig start. Därför borde jag gå och lägga mig nu men jag är för exalterad!

Medans vi är och roar oss så har underbara Mikaela lovat att ta hand om våra älsklingshundar. Tur man har bra vänner omkring sig!

En heldag på Kolmården kommer bli en årlig tradition i familjen Palmred! That's for sure!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar