Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 28 juli 2012

Maria Aragon feat. Lady Gaga - Born this way (Live)

10 åriga Maria Aragon blev känd via youtube för att spela piano och sjunga Lady Gagas låtar. Hon blev så pass känd att till och med självaste Lady Gaga har sett hennes videor och bestämde sig för att hon ville träffa denna fantastiska lilla tjej. Här är Marias väl visade video när hon gör en cover på Lady Gagas Born This Way.





Maria blev inbjuden att bli intervjuad i radio och blev överraskad när det helt plötsligt kom en bekant röst i studion.




X antal tårar föll när jag hörde intervjun och unga Marias samtal med sin stora idol. Först blir hon alldeles chockad och sen när hon inser att det faktiskt är Lady Gaga hon pratar med så börjar lyckliga tårar rinna. Lady Gaga höll självklart sitt ord och sjöng en duett med Maria Aragon på en av sina konserter i Toronto. Inget öga, inte ens Lady Gagas, var torrt efter den här lilla tjejens uppträdande tillsammans med en av tidernas största stjärnor.




Jag torkar fortfarande tårar. Att Lady Gaga gjorde detta för denna lilla tjej och att Maria kunde nå fram så pass att hon rörde allas hjärtan är fantastiskt. We love you Mother Monster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar