Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 4 juli 2012

God morgon onsdag!

Jessica Alba.
Hur vacker får man bli?
Idag hade jag ställt klockan på 06:30 men vaknade av mig själv 05:50 och jag känner mig pigg trots att jag sovit så lite. Det kan man väl inte annat än tacka för.
Ska ta ut lite hundar och äta frukost sen åka och öppna restaurangen med bästaste Emma. Vi har inte jobbat ihop på jätte länge så den här dagen ser jag fram emot.
Efter jobbet hade jag tänkt cykla till Ekeby och gå på Zumba men jag funderar nu på om mina hälar kommer klara av det. Jag brukar ha femte gradens smärta i vänstra hälen efter ett jobbpass oavsett hur långt det är. Vet inte riktigt hur snyggt jag kommer dansa då. Undra om man kan sitta på en stol och dansa?
Imorse när jag ställde mig på vågen så var det en sån där dag när inget hänt sen igår. Jag misstänker att det är för att jag och Jimmy syndade och käkade en pizza efter gymmet så idag är det självsvält och vatten på schemat. Höhö. Bra diet!

Önskar er alla en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar