Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 9 juli 2012

Första veckan


Nu har det gått en vecka och jag ska erkänna att mot slutet av veckan så var det riktigt jobbigt att försöka motionera och äta bra mat. Det var dock pga att jag jobbade natthelg och då glömmer man lätt i princip allt för man är så trött och inne i en annan värld. Det blev den maten det blev i helgen och det får jag väl stå för.

Resultatet blev rätt bra ändå. Inte helt fantastiskt men åt rätt håll. Jag har sammanlagt gått ner 2,4 kilo på en vecka. Det ska man vara nöjd med! Nu ska jag vara ledig i några dagar så då kan jag fokusera på att ta hand om mig själv och motionera ordentligt. När jag kommer upp till mamma och pappa ska jag rida min älskade häst varje dag! Det är motion!

Kämpa Elin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar