Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 29 mars 2013

Bio - Croodarna 3D


Igår var jag och Frida på bio och såg Croodarna. Filmen handlar om en familj grottmänniskor som lever gömda och i rädsla i sin mörka grotta dygnet runt. Familjen möter Guy som är föräldralös men lever ute i vida världen. Guy tar med familjen ut på ett fantastiskt äventyr utanför deras trygga grotta.
Filmen är så sjukt rolig. Från första sekund till den allra sista så sitter man och skrattar så man får kramp i magen. Det är precis samma humor som i Hotell Transylvanien som jag också satt och höll på dö när jag såg den.
Rekommenderar denna film till alla! Gå med barn eller gå utan barn det spelar ingen roll bara för att den är tecknad. Den är sjuuuukt rolig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar