Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 31 mars 2013

Hundutställning Kista

 
 
Idag var jag och Naima på hundutställning i Kista. Trött som en gnu åkte jag halv 7 och hämtade Mikaela. Jäkla klocka som ska hålla på och ställas om så man inte hinner sova.
Det räckte inte riktigt hela vägen fram idag men jag är ändå nöjd för Naima var mer på hugget idag och skötte sig exemplariskt. Hon fick ett very good av domaren som önskade att hon hade haft lite mera längd i kroppen och huvudet. Hon skrev dock att Naima hade en "Lovely coat" så då var badandet och fönandet inte förgäves i torsdags.

Grattis till alla er som ställde med fina resultat i helgen!
Vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar