Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 4 mars 2013

Hejja Anton Ewald!


I lördags jobbade jag tyvärr så jag hann inte se hela melodifestivalen, andra chansen. Jag kom precis hem så jag hann se vilka som gick vidare. Och min favorit Anton Ewald gick vidare med sin låt Begging. Woohooo!!!! Jag tycker att den är så jävla bra! Jag lyssnar på den hela tiden och kollar på hans performance flera gånger om dagen för han är så sjukt grym på att dansa.
Det här är Sveriges svar på Michael Jackson. Charmig, bra röst, grym på att dansa och helt underbar! Jag kommer rösta som en galning på Anton på lördag!
Är även glad att Robin gick vidare för hans låt är så tekniskt svår att sjunga och han visar att han har väldigt mycket talang. Sluta bara att lägga in nu-ska-jag-skrika-så-högt-jag-kan i varje låt du gör Robin så är du klockren.

Det är ett riktigt bra år. Jag vette tusan vem som kommer vinna. Är nöjd så länge den där jäkla bananen inte vinner. Anton kommer få min röst. Lätt! Jag gillar Yohio som är storfavorit men hans låt kunde ha varit bättre. Som artist är han grym men låten är svag.

Om det är någon grottmänniska där ute som missat Anton så lägger jag upp hans klipp här.
Se, lyssna och njut! Och rösta på lördag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar