Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 19 mars 2013

Hur fan blir man rik på att blogga?



Jävligt bra fråga. Hur fan blir man rik på att blogga? Jag tror att det både händer av en slump samtidigt som det händer av en orsak. På nått sätt måste man få läsare till sin blogg och ibland hamnar folk på en blogg av en slump. Men du måste ju även skriva nånting jätte bra på din blogg om läsarna ska komma tillbaka. Am I right?
Jag förstår dock inte varför inte jag är lika framgångsrik som Fucki, Kenya, blondinbullen och alla andra. Min blogg är ju super bra!
Hahahaha.
Skämt åsido jag tänker i alla fall inte lägga upp nakenbilder eller ljuga om mig själv för att få fler läsare. Så alla ni som tror att det är en bra väg att gå.... Think again.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar