Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 29 maj 2010

God Morgon

God Morgon!

Vaknade idag och tittade ut genom fönstret och tänkte " va faaaaaan " för det var mulet och grått. Sen när jag kom ut så regnade det så klart. Men det kan inte hjälpas.
Skjutsade Jimmy till jobbet. Stackarn var jätte trött men det är bara halv-synd om honom eftersom det är så himla viktigt att spela spel fram till klockan 12. Hade jag börjat jobba klockan 7 på morgon hade jag lagt mig 7 på kvällen :P haha.
Iallafall...när jag kom hem försökte jag klippa Charlies tassar. Stackars hund. Han ser förjävlig ut. Jag är ingen hundfrisör det är då ett som är säkert. Klippa hästar är jag bra på men hundtassar....Nej! Klorna är inga konstigheter och det borde det inte vara för vilken dumskalle som helst som har hund. Klipp inte för mycket bara.
Efter den underbart fula friseringen tog vi en promenad och då började det spöregna. Jippie.
Nu återstår bara att packa ihop alla grejer och en hund i bilen sen ska jag åka och hämta Emma sen bär det av till Österbybruk.
Update kommer senare.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar