Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 8 maj 2010

Today

Today is THE Day!
Today is the day of Gaga!
We will be gagafied!

Åh jag längtar jag längtar!
Tänk att tiden gick så fort till den här dagen.
Det här kommer nog bli den lyckligaste dagen på länge!
Äntligen ska jag få se en stjärna, som jag älskar, live.
Lady Gagas musik är mitt allt!
Jag älskar varenda låt!
Det kommer bli så awesome!

Kameran ligger på laddning (SÅ KLART!) och the mood är verkligen igång i kroppen.
Har hunnit vara ut och cykla Charlie och ska nu försöka få tag i sällskapet.
Sen är det dusch och lite fixa iordning innan vi drar in till våran kära huvudstad.
Vi åker in lite tidigare för att hinna käka och TAGGA GÄRNET!
Sen klockan 19.30 smäller det. The Gaga evening! Wooohooo!
Bilder och updates kommer imorgon. Efter konserten är det party!

Cyaz

1 kommentar: