Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 1 februari 2010

52,5

Äntligen hemma och äntligen är den här veckan över. Allt började hur bra som helst och sen hade jag tyvärr en liten down igår som höll i sig till ikväll men löste sig mot slutet så nu är jag lycklig!
Veckan har varit väldigt tuff men jag är överlycklig över att jag fått mina två första riktiga bärande pass på jobbet. Att jag fått vara passledare alltså. Dom två passen fick mig att växa enormt och jag är så glad att John lät mig få dom. Tack till dig underbara chef.
När jag stämplade ut idag får man alltid en liten lapp där det står hur mycket man har jobbat under hela veckan.

52,5 timmar!!

Tro mig det känns i hela kroppen. Speciellt i fötterna. Men jag överlevde och tyckte att det gick rätt bra även om man var döende trött och less nu i slutet av veckan.
Imorgon är jag ledig och då ska jag bara ta det lugnt. Hade velat gå på bio men hade ingen att gå med så det får bli en annan dag. Vill ju se den där Precious! Aja.
Sen på tisdag då smäller det. Då är det min födelsedag! Woop Woop!
Nu ska jag krama lite på Älskling och min Lill-Smus och sen äre nog sova tajm.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar