Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 16 februari 2010

Good Morning

I was so tired last night and went to bed a few minutes after 10 and I fell asleep in 2 seconds. Had a rly good sleep and now im fit for fight! Woke up an hour ago and had some breakfast with Charlie. Jimmy is still sleeping so we'll start the day without him. He's always up late playing wow until he is about to fall asleep on his keyboard. Silly boy!
Donno what will happen today but I talked to Linnea a few days ago about a dog-walk again with her crazy dog Lego. So we might take a ride out to Sävja. Im also going to meet up with Emma and do something funny. Im hoping we can go see a movie. Valentine's Day!!! Yey I wanna see it! Jessica Alba and her collie how great aint that? I bet they thought about me when they picked her role and then the dog. Coz I looooove Jessica Alba and I have a collie that I love even more. Its the perfect movie!
We'll see what happens. Now its time for a short morning walk.

Cyaz

1 kommentar:

  1. Jag har kuponger för valentines day! :D gå 2 för 40 kr billigare. I wanna go too... kan vi inte boka en fredag eller nått? hur jobbar ni i veckan? *puppy eyes*

    SvaraRadera