Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 17 februari 2010

Tuesday

Helloes!
Today has been a lovely day. Were suppose to meet up with Linnea but she was sick, Bless, so that didnt happen but me and Emma had a great day together! First we went to a chinese resturant and had some chinese food (you could never have guessed that) and we sat there for a while. It was rly cozy and tasted rly good. Have to be done again. I think I rather eat chinese food then hamburgers or pizza. Donno if its much healthier tho...well rice is good ey?
After the resturant we went to Skatteverket (donno how to translate that) and fixed so that I live in Uppsala not in Luleå anymore. Luleå is were I was born and I moved down for over 2 years ago but I never went to change my adress and stuff. But now its done. Woopie!
After that we moved on to Ikea to buy a burk. A pot. I also bought a toy-rat to Charlie. Cheap and good.
Then....We went to Gränby Centrum where Emma has never ever been. Crazy Lady been living in Uppsala forever and ever but never went to gränby....haha. But today was her first time and she did it with me ^^ so she's no longer a gränby-virgin.
After gränby we went home to me and reserved 2 tickets for Valentine's Day. We went to our Max resturant and had dinner before the movie. Maxburgare 22:- woop woop. And then we went to the cinema and bought tickets and popcorn and drinks etc. And then when it was like 20 minutes before the movies started I looked at the tickets and we were at the wrong cinema. So we had to run through the whole fecking town with our popcorns, chips and drinks and tickets and everything. At least we got there in time and saw this lovely movie.
I drove Emma home after the movie and now im home aswell and im kinda tired. So I think I'll go to bed pretty soon. Need some beautysleep coz tomorrow will be a big day.

Thx Emma for a great day!

Cyaz

3 kommentarer:

  1. Say what?! :D hade emma aldirg varit på Gränby förut? ahah. Bless...

    SvaraRadera
  2. Nej hon hade aldrig varit där.
    Jag tappa andan när hon sa det.
    Men nu är det gjort :P haha

    SvaraRadera
  3. chaaiiiiIIIiiIIIIiiiIIIlatteeeEEEeeeEEEeeeEEEEeee!

    SvaraRadera