Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 8 februari 2010

Måndag

Idag har varit en knasig dag. Jag gick och la mig halv 12 igår och låg och snurrade fram till 6 på morgon innan jag lyckades somna. Bättre sent än aldrig brukar man säga men jag skulle jobba 8.00 - 17.30 så jag var väldigt död. Men men jag kämpade mig till jobbet och var där till efter ett nån gång sen kom älskade Emma och räddade mig. <3
Så jag åkte hem och plockade in posten. Massor till mig. Woop Woop! Hade fått ett födelsedagsbrev av min söta farmor som skrev lite om hur det var där uppe. Vi sågs ju i julas men bara en snabbis under julafton. Sen hade jag fått två konstiga brev från Max som jag inte fatta nånting om. Ska läsa dom nu när man är mer nykter. Sen fick jag en film också. Alltid roligt.
Nu ska jag skrapa ihop mina pantburkar och åka till gränby och handla på Ica Kvantum. Bröd, korv osv osv... =)
Sen ikväll blir det mys med mina Älsklingar!

Cyaz

6 kommentarer:

  1. Jag fick också de där skumma breven! Det är nog till deklarationen skulle jag tro, precis som att man får utdrag från banken om sina tillgångar osv. Det står dock att jag bara har tjänat 13000 brutto och det stämmer ju då rakt inte...
    Jag kanske har fått Emma Karlssons och hon mitt? :P

    SvaraRadera
  2. dom pengarna du inte redan fått kanske trillar in den 15 ;D hoho

    SvaraRadera
  3. jag läste fel med en nolla :P hihi

    SvaraRadera
  4. Haha :P Najs med sådan lön!

    Ursäkta att jag bara skrev ett frågetecken förresten. Jag låg i sängen och skrev och använde bara en hand, så jag orkade inte skriva mer än så :P

    SvaraRadera
  5. Hahaha det är lugnt :P fattade vad du menade iallafall ^^

    SvaraRadera