Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 5 februari 2010

Shopping

Kom precis hem från en liten shopping runda på ICA MAXI med Jennifer, Jimmy och Jason. Tror jag ska döpa om mig till Jelin så vi börjar på samma bokstav. Jag älskar när man åker till en stormarknad och tänker "Jag ska bara ha mjölk och smör" och sen hittar man hur mycket grejer som helst för super priser och så blir vagnen full och plånboken tom. Är det inte för härligt? Och nog fan hittar man alltid nånting man bara måste köpa!
Idag var huvudinköpet Jimmys matlådor till hans natthelg som börjar idag. Bless! Han kommer vara som en zombie till på tisdag stackarn. Men vi köpte lite matlåda och lite lättlagat att äta hemma mellan passen och jag slängde väl i en o annan grej jag själv kan stoppa i mig.
Sen hittade vi även en super rea på några väl valda underkläder. Ett par trosor kostade 7:- !!!!
Fantastiskt! Jag köpte 3 par och ett par leggings för 25:- som var jättefina. Vilken underbar dag!
Nu blir det snabbis middag sen skjutsa Älskling till jobbet sen ut med hunden och sen.....ska jag också jobba. Woopie!

Tack Jennifer för en mysig shopping! <3

Cyaz

1 kommentar: