Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 11 februari 2010

In English ?

Ok...this will be my first time blogging in english. A friend of mine always writes in english and she's really good at it and she got sooooo many readers...im so jealous! So I thought I might try to write in english myself. Even tho im not that good. And I dont live with an American boy who can help out. But lets give it a try.
I write and speak in english everyday when im playing wow so I should be ok. Even tho we use shortenings all the time like rly (really) btw (by the way) roflmao (rolling on the floor laughing my ass off) etc... But I will try not to shorten up everything. Jikes im getting a bit nervous.

Today I've been to a café with Jimmy and his friend Marc. They had their coffee and I had my hot chocolate with wipped cream yum yum yum! I hate coffee and I will never drink it.
Marc is also a wow player so wow was pretty much everything we talked about. The three nolifers. But we like it.
Now im going to try to find a pair of socks and then go to work. Only 4 hours today. Thats nice coz im kinda tired.

Anyway im off. Next time might not be in english. We'll see. Its fun but I dont know any good words. Hee hee ^^

This is Jasifers Blog: Jasifers Lions Club  Check it out!

Cyaz

4 kommentarer:

  1. when you're sleeping I'll force coffee down your throat.

    SvaraRadera
  2. jag skoja bara, det är jag.......jennifer....hehe.

    SvaraRadera
  3. wooohooo kanske provar igen :D
    trodde det var en av snubbarna jag spelar med som skrev först :P haha dom svammlar också om Lady Gaga när jag är online ^^

    SvaraRadera