Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

lördag 6 februari 2010

Lugn natt

Work work work...!!! Det är vad livet består av. Nää skojja bah lixom det finns så mycket mer. Orka fokusera på jobbet.
Idag iallafall så jobbade jag 20.00 - 05.00. Det var en lugn natt och inte så mycket folk. Alla var på bra humör och vi skratta hela kvällen. Woop Woop! Great Night. Vi stängde klart allting på typ 40 minuter eller nått. Mycket skönt.
Nu sitter jag hemma med värkande fötter och väntar på att klockan ska bli halv 7 så jag kan åka och hämta min Älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar