Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 21 februari 2010

A great day!

I had alot of fun today. Been hanging with Jennifer all day doin alot of fun. First we went to Willys to do some shopping. I needed bread, milk and enchiladas ingrediense but I ended up with 3 bags full of stuff for over 400:- .... wtf elin...what about saving? I dont know how to save money. Got that from my mother. But I love you anyway mum.
After Willys we were going to get some tickets to the movie Shutter Island BUT THEY WERE SOLD OUT!!! Something were sold out in Uppsala how can that be? And in this lovely weather why the hell are people outside their homes? So no movie for us. *cries* We went home to Jennifer and had a movie night instead. We saw Hairspray and it was lovely. So much colour, energy and happiness. It was rly cozy in her bed/couch with some soda, chips and dip. Yum Yum!
After the movie we picked up Therese who were lost in the storm and then the 3 of us went to work to say hi. They had nothing to do at the resturant. Poor people. Its not funny to just stand there and look stupid. Hah!
Anyway Tess and Jen were going home to Jen but I asked her to drop me off at home coz im working early on monday and I have to try to get some sleep and get up early tomorrow. And I wanted some time with my love Jimmy. Heehee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar