Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 11 februari 2010

Yey for me!

Wooop Jennifer said I did pretty good with my first english contribution so here I go again. I found a rly good site that translates swedish to english so im checking some words there and then I might seem smarter then I actually am. And yes the word Contribution is one of the words I had to learn. But hey, soon I'll be miss. awsomeness att english. Mhm!

Work today was fun. It wasnt so much to do until Maria took her lunch-break. Then everyone in the entire world came. The Drive-In was my station and I ran my ass off trying to give all guests their food in time. But it was fun and I felt like I had energy for it today. Being away from work for 72 hours gave me lots of energy. Like it I like it!

Now im going to take my dog and lovely bike out for a quick ride.

Cyaz

4 kommentarer:

  1. Men bläää, måste du skriva på engelska? :( Varför är det så viktigt att ha många läsare?

    SvaraRadera
  2. Du måste ju ha flera tusen läsare för att ens få en krona ju :P

    SvaraRadera
  3. nej jag har inte så många läsare och jag har tjänat 20 kronor :)

    SvaraRadera