Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 22 februari 2010

600

Here comes contribution number 600 woop woop.
Im sitting at work drinking a coke waiting for time to work. I woke up 05:40 this morning and took Charlie out before work. Jimmy starts at 07:00 so I had to get up early to get a ride to work. I dont wanna bike today coz its kinda cold. Like -25 or something when I woke up. It really is a real winter even in southern sweden. Me like.
Now its just 44 minutes left until my shift starts. If im bored I can go start everything a little earlier. Im opening with Anna today and she should pop in in half an hour or so.
I hope we'll have alot of fun today. I like to be super happy when I go from work. Then it almost feels like I could stay all day. Haha. I also hope I can work with this stupid finger. It hurts like fucking hell if I try to use it and its still big and blue. Gah! Why me? Why do I have to almost cut my finger off?
Well now im going to play some wow. With one finger less. Heehee.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar