Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 14 december 2010

5 Dagar ledigt

Sista dagen äro jobbad. Nu är jag ledig i 5 dagar. Woop woop! Vet inte riktigt hur det gick till men jag bad min kära chef om att få vara ledig 17-19 pga hundutställningen och sen fick jag 15 och 16 på köpet. Inte mig emot. Ska bli riktigt skönt att få ta det lugnt och vila upp sig. Och handla julklappar!
Schemat är ganska fullspeckat dessa 5 dagar. Imorgon ska jag och älskling julshoppa sen ska jag gå på Zumba på kvällen. På torsdag ska jag och Mickis shoppa. På fredag blir det nog en lugn kväll och absolut Zumba med Robert! Woho! Lördag ska hundarna göras iordning och söndag så ska vi vara i Stockholm. Jag vill vara kvar och se Best in Show finalen det här året även om jag och Chance får stanna själva. Jag känner mig jävligt pepp samtidigt som jag vill gå och sova i typ 20 timmar.
Om nån annan vill hitta på nått så hör av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar