Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 8 december 2010

Cataclysm



Äntligen är den här. Expansionen vi alla har väntat på. Det är dags att ta upp den hårda kampen mot super draken Deathwing! RAAAWR!!!
Jag köpte spelet igår efter att jag och Emma varit på bio. Kände mig som en riktig nörd när jag stod där i natt-kön utanför Game och väntade på att få köpa expansionen åt mig och Jimmy. Men kul var det. Jag kommer skriva ett lååångt inlägg om datanördar nån gång i framtiden men just nu är jag för trött.
Har provat spela lite och efter typ 15 minuter fick jag en sjöhäst så nu finns det inget som kan sabba den här expansionen för mig. I love it!
Jag var lite fundersam på vilken av mina karaktärer jag ville spela men när det väl kom till kritan så är ju jag Zatine och det är Zatine jag ska spela. Min ljusets krigar drottning hon är så bäst!
Det blir mer spela imorgon. Nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar