Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 5 december 2010

Promenad

När jag var ute med hundarna imorse så blåste det lite så jag knallade mest på och tittade ner i marken hela vägen. När vi var precis hemma så hade jag båda hundarna bakom mig så jag gick till dörren men sen när jag vände mig om så var det bara Chance där. Jag gick tillbaka för att kolla vart Charlie tog vägen och då stod han och kelade med några människor som var ute på promenad. Knäppa hund. Tur att han är snäll. Dom verkade då inte ha något emot honom. Det blir eagle eyes på den där nästa promenad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar