Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 17 december 2010

Cesar Millan


OMG igår när jag gick in på Facebook så hade Maja skrivit att Cesar Millan ska komma till Sverige nästa år och föreläsa om hundar. Jag typ skrek när jag läste det och gick in på ticnet på 3 röda. Imorse bokade jag två biljetter. En till mig och en till Mikaela.
OMG JAG SKA SE CESAR MILLAN!!!!!!!!!!
*andas*
Han är min hund-gud! Jag älskar hans arbete så jävla mycket och det här betyder verkligen allt för mig att få se honom och lära av honom. Tyvärr fick vi inte biljetterna som fick ha en 30 minuters frågestund med honom efteråt men jag tänker vägra gå därifrån så jag får vara med ändå. Sen ska jag sitta och skrika och vinka på läktaren tills han låter mig ställa min fråga. Sen kommer han tänka: Shit vilken bra tjej och vilka underbara hundar hon verkar ha jag måste träffa henne och hennes hundar sen flyttar han till Uppsala och adopterar mig. OMG!
Den 12 Maj på Hovet i Stockholm. Jag börjar räkna ner NU!

1 kommentar:

  1. Hejhej, roligt att du hitta till mig :)
    Du med har jättefina hundar!
    Hur gamla är dem?

    SvaraRadera