Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 23 december 2010

Uppesittarkväll

Efter en riktigt bra dag på jobbet så åkte jag hem och satte mig vid TVn för att titta på Bingo Lottos uppesittarkväll. Jag hade tillochmed köpt mig en lott. Det var kul första timmen sen blev jag rastlös och började springa omkring.
Tyvärr vann jag ingenting men det gör mig inte ett dugg...ja ä gla ändå!
Nu har alla tre spelen varit så nu orkar jag inte titta nå mer.

Mindre än en timme kvar till julafton. Man kanske skulle gå och lägga sig så det går fortare tills det är dags att åka till kära svärmor och fira ännu en underbart mysig jul.
Alla julklapparna är inslagna och ligger och väntar i en kasse i köket på att få öppnas och bli älskade!
Ska ta ut mina vackra collie pojkar på sista kiss-rundan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar