Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 2 februari 2011

Burlesque


Ikväll var årets bästaste kväll ever! Jag, Jennifer, Frida och Stina gick och såg den bästa filmen jag sett på länge. Burlesque! OH MY GOD så jävla bra film! Kunde knappt sitta still.

Före filmen var vi på Mikaku Sushi och åt middag.
Yakitori kyckling eller vad det nu heter åt jag. Mums!

Okej men tillbaka till filmen. Herre min skapare jag har nog aldrig haft så många rysningar som under denna biokväll. Helt fantastiskt! Och filmen hade allt! Underhållning, spänning, kärlek, komedi och helt fantastisk musik och framträdanden. Snacka om att man vill vara burlesk dansare efter att ha sett den här filmen. Jag älskade allt med den. Inget var dåligt i hela filmen. Allt var bara helt jävla underbart!
Jag tycker synd om alla som inte ser den.
Burlesque kommer lätt att hamna högt upp på listan av favorit-filmer. Tvåa är den nog. Honey kan ingen slå för det är Jessica Alba men en andra plats är inte dåligt.
Gå och se den! Ta med mig om du inte har nån att gå med.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar