Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 20 februari 2011

Lördag

Nä usch nu ska jag strax gå och sova för klockan börjar bli lite mycket.
Idag vart det jobb för hela slanten och jag kände mig trött och sliten hela dagen. Förtjänar lite vila tycker jag.
Jag och Jimmy har suttit och krigat i Battlefield ikväll och han lyckades hoppa in på en Hardcore server nu innan jag stängde ner och jag försökte spela där jag också. Jag bara doooog hela tiden. Haha. Jag äger alla på en vanlig server men hardcore...no no. Det går för fort för min norrländska hjärna.

Nu blir det sängen och jag får öppna min Gilmore Girls säsong 5 för jag såg sista avsnittet på säsong 4 igår. Woopie! Älskar Gilmore Girls!
Imorgon ska jag och Jimmy åka till Media Markt och köpa ny kyl och frys. Sen är det middag hos svärmor och efter det får vi se om jag hinner in på gymmet en sväng. Hade ju tänkt köra en 5 dagars. Vill inte bryta det.

Men nu blire lite skönhetssömn.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar