Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 25 februari 2011

Tränings flopp

Jaha dags för en liten utvärdering på mitt 5 dagars tränings schema. Det sket sig totalt. Va fan!
Första dagen skulle varit i söndags men då shoppade ju jag och Jimmy nya kyl/frysen och sen var vi på middag som drog ut lite på tiden. Vi åkte hem 10 minuter innan gymmet stängde så det kändes lite hopplöst.
I måndags hade jag och Mikaela planerat precis vilket pass vi skulle gå på men samtidigt som jag jobbade den dagen så kom cheferna på att vi skulle ha assistent middag. Så då sket sig det också.
I tisdags var vi på step och det var inte alls så roligt som det brukar. Jag hade noll energi. Benen dog. Men jag var med en del ändå och kämpade.
På onsdagen var vi hem till Catta och gosade med valparna sen var jag och Jimmy på bio så då blev det ingen träning heller.
Och igår hade jag jätte ont i magen och har ont fortfarande så jag pallade knappt att gå ut med lilla hunden.
Så mitt 5 dagars blev typ ½ dag eller nått. Man har väl sånna stunder och det är inget jag kommer deppa över. På måndag kör vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar