Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 15 februari 2011

Burlesque


Idag när jag precis hade slutat så halvt skrek Jennifer "Ska vi gå på bio?" och sen skrek vi båda i mun på varandra: BURLESQUE!!!!!
Vi rejsade in till stan och fick dom två sista platserna brevid varandra som var längst ut i kanten på nedersta raden. Men det gjorde inget. Filmen är så jävla bra så jag hade kunnat sitta på golvet eller i trappen för att få se den. Den var precis lika bra som sist! Kanske lite bättre. I loooove it. Så jävla bra film! Det var dock lite dåligt ljud i den här salongen tyvärr. När Christina skulle sjunga sina höga toner så brusade och skrålade det lite för mycket för min smak. Och sånt är aldrig roligt.
Jag sa till Jennifer att jag måste se den här filmen MINST en gång till på bio innan dom slutar visa den.
Så om någon vill gå och se årets hittills bästa film så hojta till! Im up for it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar