Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

torsdag 31 december 2009

2009 är historia

22:23 - Sitter på jobbet och lunchar. Stämningen är på topp! Vi har fått cider, choklad och en gigantisk godisskål av våran kära resturangchef. Väldigt omtänksamt! Charlotte hade gjort ett Nyårsquiz som vi alla springer runt och försöker luska ut. Det är ganska dött på gäster. Första timmen hade vi bara taxichauförer som käkade. Antar att dom flesta familjer äter fin middag hemma och ungdomarna börjar begé sig mot party. Själv ska jag äta klart och gå in till brudarna igen och förbereda för år 2010 första timmar. Tack för i år alla nära och kära!

2 kommentarer:

  1. VAD MYSIGT!!!!!!! I'm so jealous! Nyårs quiz. fan va kul! Hoppas ni hade en bra natt! Ville komma förbi men hade bilen full av, lilla syster, pappa och hans kompis och dom ville nog hem liksom...damn it, skulle ha stannat och hängt lite annars.

    HUGS! gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Skit synd att du inte jobbar med oss! Hade varit pricken över i;t! Klockan är snart 2 och det är fortfarande helt dött :P

    SvaraRadera