Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 18 december 2009

FSF!!!

Woop Woop! När jag kom hem inatt stod min älskade Crosstrainer i hallen. Lånade ut den till Marc i typ Maj. Han skulle prova den i 4 veckor och idag fick jag hem den :D fucking finally. Så nu ska jag snurra pedalerna lite och försöka få en start på det hela. Sen bär det av. Det säger jag ofta men nu jävlars. Ska ta tag i gymmandet nu också när jag har en ny underbar träningsväska med Max loggan. Hahaha! Årets julklapp - en träningsbag. Dom tycker vi har blivit tjocka. Det tycker ja me. Speciellt jag :D go och glad som en kexchoklad.
Satt och hade världens intressantastare disskusion i wow /trade channel. Det var några snubbar som tjaffsade och Zatine gjorde det Zatine gör allra bäst. Får slut på fanskapet. Det här är fan ett bra tips även i verkliga livet! Om någon bråkar går ni fram till dom och säger: Guys, lets not fight, lets sing a love song! Sen börjar du sjunga på min framtida weddingsong " I take you to the candyshop, I let you lick the lolipop, go on girl dont you stop, keep going til you hit the spot, Woh " Och TRO MIG dom kommer inte bråka mer ever again. Det har funkat för mig i typ 3 år och det kommer alltid funka.
Nu var det inte det vi pratade om i wow... jag kom av mig lite. Vi pratade om Megan Plastic Fox. Försökte förklara för pojkarna att det är Jessica Alba <3 , Tyra Banks <3 , Kate Hudson <3 , Jennifer Lopez <3 och Jag <3<3 som gäller för tusan. Och Lady Gagas musik så klart! Gud jag älskar hennes musik.
Ja alltså det här inlägget blev sjukt svammligt.
Det jag egentligen tänkte skriva om var ju min crosstrainer och att jag ska försöka bli lite snyggare. Så var det sagt!
Imorgon blir nog en rolig dag. Jimmys mamma fyller år och.... det är egentligen idag jag pratar om eftersom klockan nästan är 6 på morron men eftersom jag inte sovit än blir det knasigt....EVA-LENA fyller alltså år och det ska införskaffas en present åt kära svärmor. Sen så ska ju jag jobba som vanligt. Fan jag jobbar hela tiden känns det som. Men idag hade jag asroligt :D och då gör det inget. Saknar min Jimmy och min Charlie bara :(
Jag och Charlie ska nog ta en promenad på stan innan vi går in till Päronens hus så han får lite miljöträning. He rly needs it. Gick bland villorna idag och nåra guppar höll på grejja med nån maskin och det var läskigt. Men han sprang inte och gömde sig iallafall. Han älskar nog mig för mycket. Charlie skulle dö för mig!!! haha stackars hund.
Måste ge han en puss brb............................................................så! Min lille Sholi smus pluff. <3
Undra om jag ska sova nu.
BTW (By the way) jag är inte full. Bara trött. Det svider lite i vänstra ögat.
Undra vilken tid Jimmy går upp. :D <3
Nu blir inge mer skrivet.
HERRÅ

1 kommentar:

  1. Du skriver alltid att du haft skitkul på jobbet när jag slutar tidigare än du :P

    SvaraRadera