Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 28 december 2009

Mellandags shopping

Idag har jag varit på Gränby och krigat bland dom röda prislapparna. Jag hittade hur mycket som helst som jag gärna velat köpa men så rik är jag tyvärr inte. Det är inte kul att köpa massa kläder när man vill rasa i vikt heller. I och för sig gör jag aldrig det så det kanske inte spelar någon roll. 2018 är FSF året! Jag och flera på jobbet satsar på FSF 2018. Haha! Ett rimligt mål kanske.
Iallafall. Back to the shopping tellabout! Jag köpte ett par snygga svarta glansiga byxor på Lindex. Thats it. Behöver verkligen några vettiga byxor. Kan inte alltid ha mjukisar även om dom är skönast. Så nu har jag fina nya byxor som jag älskar! Woop Woop!
Det var årets sista shopping. Känns bra. Nu ska jag duscha super fort sen ska vi åka och fira jul hos Jimmys föräldrar och efter det är det dags att jobba. Jag är taggad som fan! Jobbar med härliga människor inatt! Vi kommer ha super roligt!

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar