Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

tisdag 15 december 2009

Let it snow !

Jag har haft en jätte rolig dag på jobbet idag :D Vi hade skit kul hela kvällen/natten. Iallafall jag. Jag ville nästan inte åka hem så kul var det. Men det tyckte inte Jennifer :P Sorry Jen honey!
Det snöade nästan hela mitt pass så det kanske var därför jag var så taggad. När vi slutade så var det flera cm tjock snö som låg på marken. WOOPIE! Älsklings Jennifer skjutsade hem mig och jag tog ut lille Sholi Pluff direkt. Haha och jag sa till henne innan att han älskar snö och bli jätte glad av snö och sen när jag släppte ut honom för att visa henne så la han sig ner vid dörren och såg döende ut. Knäppa hund. Men han trodde nog att jag skulle tvinga honom att åka bil för när Jennifer åkt sprang han runt som en galning. Vi gick ut i parken och busade i snön and we loved it.
Nu har jag suttit och kollat på hund aktiviteter och hittat lite skojjigt. Lydnad, Bruks, Agility och så klart utställningar. Vi ska nog hitta på lite allt möjligt jag och Sholi. Det blir najs.
Men nu äre sova tajm.

Cyaz

2 kommentarer: