Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

fredag 25 december 2009

Luleå dag 4

Idag blev det en sån dära slödag. Låg och sov länge och gjorde inget speciellt under dagen. Åkte och handlade på Storheden med mamma och Jimmy. Kollade lite efter klappar åt våran familjehalva i Uppsala. Det var tyvärr inte så mycket affärer öppna idag men bättre lycka imorgon.
Efter lite shopping åkte vi hem och plockade upp mina kära syskon sen åkte vi in till stan och köpte biobiljetter till Avatar. Såg ju den i måndags med älskling men den är så satans bra att vi ville se den igen. Innan filmen käkade vi lite på Norrlands Max. Det var 2 personer som jobbade och dom hade kö till dörren. Stackare! Hade jag kunnat hade jag hoppat in och hjälpt dom.
Efter lite mat köpte vi snask och trängde oss in i salongen för att se denna underbara film. Vi hade jättebra platser! I mitten längst bak. Och filmen var precis lika bra som i måndags!
Nu sitter vi hemma hos päronen och tittar på TV. Ska ta ut Charlie och sen göra kväll för imorgon ska vi åka hem till Uppsala. Äntligen. Vill verkligen hem igen. Så imorgon fucking finally åker vi hem till kära Uppsala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar