Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 20 december 2009

Döende trött

Vaknade upp idag och hann precis ta på mig kläder innan Jerry och Stoffe ringde på dörren. Dom ska ha katterna medans vi åker bort så dom var hit för att hjälpa oss forsla över dom. Morran vart helt galen när vi satte henne i kattburen och lät inte Liten åka med henne. Så Liten fick sitta i min famn hela vägen till Eva-Lena och Jerry. Sen dumpade vi dom där med sina nya kattkompisar Emil och Alfred. Morran var fortfarande galen men det går nog över. Nu sitter jag hemma och försöker hålla ögonen öppna sen ska jag åka till jobbet och jobba sista passet innan min lilla semester. Skönt! Imorgon ska jag sova.
Aja...ska leta upp lite kläder nu då.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar