Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

söndag 20 december 2009

Julklappar

Idag handlade jag julklappar med Jennifer. Vi pressade oss först in på Gränby centrum som var OUT OF CONTROL och plitade runt lite i deras butiker. Jag var som vanligt lite lite seg med att komma igång med mitt julklappshandlande. Jag vill alltid hitta dom perfekta klapparna till alla. Den första jag köpte var till Jimmy. <3 Sen hittade jag en klapp till pappa men sen trodde jag inte att det skulle bli nått mer köpt. På vägen hem från Gränby gick jag och pratade med storebror i telefon och... vet inte om jag ska skriva allt som hände för det är ju inte jul än. Hittade iallafall den häftigaste julklappen jag nånsin köpt. Och den är till min älskade pappa. Ni som vill veta får fråga mig på FB eller msn eller nått. Ni som vet får inte skriva nått. För oss som är norrlänningar var det här en väldigt stor händelse. Kanske inte för er stockholmare. OMG lixom jag blir helt till mig igen.
Hittade några klappar i boländerna också. Ska försöka hinna med IKEA imorgon innan jobbet. Om jag tar mig upp ur sängen. Blöh!
Men nu sova.

CYAZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar