Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 7 december 2009

Finally

Äntligen äntligen äntligen....Natt helgen är över och jag lever fortfarande. Det är ett mirakel. Det var en kul dag på jobbet idag. Jobbade med härliga byfånar och skrattade i massor. Det är så det ska vara!
Nu sitter jag hemma och försöker få våran Birma att älska Charlie lika mycket som jag gör men det verkar hopplöst. Hon låter roligt som fan iallafall.
Imorgon blir det sova sen ska jag försöka skriva en del. Och spela lite wow så klart :D weee!
Men nu är det snart sängdags.

Cyaz

1 kommentar:

  1. Det finns en anledning till uttrycket "som katt och hund" :P

    SvaraRadera