Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

måndag 28 december 2009

Omvänt dygn

Man sover ganska galet när man jobbar skift men det här tar nog alla priser. Jag har aldrig haft en dygnsrytm där jag somnar vid middagstid och vaknar klockan 2 på natten. Jag har sovit precis den tiden jag ska jobba imorgon. Haha. Så det här kommer slå jäkligt fel.
Min hund verkar lite flåsig så jag ska nog ta ut honom på en längre tur. Mitt i natten. Sen får vi se om jag fastnar vid WoW hela natten eller om jag kanske orkar skriva lite. Skriva vore bra.
Men nu drar vi ut. Det är skönt ute! Imorgon kommer det vara halt som fan. Då åker alla söderlänningar i diket igen. Hihi!

Cyaz

2 kommentarer:

  1. haha Åh nej, jobbigt läge ;)
    Hoppas du är pigg ialf då imorgon, vi ses då! PUSS!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer vara på topp! Hoppas jag...Har ju sovit i en vecka. Har nya jobbskor dessutom :D

    SvaraRadera