Hej och Välkommen till min blogg! Elin heter jag och bor i Uppsala tillsammans med min sambo, Jimmy. Våran lilla familj består av våra två katter Liten och Morran och våra två långhåriga collies Lexie och Blaze samt en död kaktus. Mitt drömjobb är att få jobba som författare på heltid men fram tills den drömmen slår in jobbar jag i en butik på Arlanda. Mitt största fritidsintresse är mina hundar. Vi åker mycket på hundutställningar och tränar lydnad, spår, agility, rallylydnad och vallning. Förutom hundintresset så gillar jag att skriva böcker, kolla på film, gå på bio, träna på gym och umgås med alla mina underbara kompisar. Min blogg handlar om det käraste jag har, mig själv. Mina åsikter, mina upplevelser, min humor och mig. Hoppas ni tycker om den.


Welcome to my Life!

onsdag 16 december 2009

God Morgon

Gick och la mig vid ett igår och ställde klockan på 11 men vaknade klockan halv 8 istället. Är fortfarande trött men kan inte somna om. Ögonen svider som fan men nu är jag vaken så då kan jag lika gärna sitta här.
Lyssnade som vanligt på Rix Morron Zoo och hörde Olas fantastiska Hissning och Dissning. Han hissade nattmackan (med sill på) och dissade sista droppen kiss som alltid hamnar i kalsingarna. Haha! Jag garvade som bara den. Kanske är därför jag inte kan sova.
Sitter nu och smuttar på ett glas julmust och väntar på ett samtal från vårdcentralen. Måste ju lösa mitt hälproblem en gång för alla. Hoppas att jag bara behöver nya skor eller så. Vore trist att bli sjukskriven. Fast ändå rätt skönt. Men jag hoppas ändå på det bästa.

Igår jobbade jag världens längsta pass. 16.00 - 17.30. Var alldeles slut när jag kom hem. Nä för fan skojja bara! Efter jobbet åkte jag och Emma till Ica och storshoppade.

Nu ringer dom.....!!!!!

Ja då var det klart. Nu måste jag surfa lite.

Cyaz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar